اسامی منتخبین مرحله نهایی مسابقات زمستانی93 سلاح های بادی و نفرات انتخابی دعوت شده از خراسان جنوبی
کد خبر: 16058 | تاریخ انتشار: دوشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۳  

مسابقات

 

اسامی منتخبین مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی مشخص شد

 نفرات انتخابی و دعوت شده از خراسان جنوبی به مرحله نهائی: در تفنگ بادی آقایان ،رده جوانان: مهدی رضائی،احسان سلمانی،ابوالفضل میابادی و رده نوجوانان : سیدحسین هاشم آبادی و تفنگ بادی بانوان رده جوانان:نجمه خدمتی و رده نوجوانان: ساره آزادمنش و در تپانچه بادی بانوان رده نوجوانان :سیده منیژه رضوی از خراسان جنوبی به این مسابقات دعوت شدند

اسامی منتخبین و راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی آقایان و بانوان در رشته های تفنگ و تپانچه مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این اسامی شامل ورزشکارانی است که در دو مرحله مسابقات مقدماتی (مرحله اول  و دوم)  با ثبت بالاترین امتیاز در مجمع رکوردها، اولویت بندی و نفرات منتخب به مرحله نهائی دعوت شده اند.

در بخش تفنگ و تپانچه مردان ۱۰۸ نفر و در بخش زنان ۱۱۸ نفر معرفی شدند.

گفتنی است، از نکاتی که مرحله نهایی این مسابقات با دو مرحله پیشین آن متمایز می کند، برگزاری فینال در هر رشته و رده سنی است که با مراسماهدای مدال همراه خواهد بود.

منتخبین برای حضوردراین مسابقات، میتوانند باتوجه به شرایط وزمانبندی تعیین شده و مفاد و دستوالعمل نسبت به اقدام ثبت نام اینترنتی و دریافت رسید به آدرس www.regirissf.ir مراجعه نمایند. بدیهی است عدم ثبت نام به منزله انصراف از شرکت در مسابقات تلقی خواهد شد.

شایان ذکر است، دو مرحله مقدماتی مسابقات زمستانی سلاح های بادی، دی و آذرماه سال جاری برگزار شد که مرحله نهایی این مسابقات نیز ، پانزدهم لغایت هفدهم بهمن ماه محل در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

 

اسامی منتخبین مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی ۹۳


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی